Dagens från hemmalivet

(null)


Jag har verkligen inte bloggat så mycket som jag velat från den här föräldraledigheten med Sofie. Det är synd för det är alltid kul att kunna titta tillbaka i arkivet och nu är det ju inte ens en månad kvar innan jag lämnar över stafettpinnen till Johan. Men här kommer lite från idag!

Ovan ser ni min söta Doktor Westerlund som jag fyndade igår på Fruängens torg. Endast tio kronor kostade den eftersom den såg ledsen ut med vissna blad. Men det är ju lätt fixat och jag tycker att den blev sååå fin. Nu ska jag bara hitta en snygg kruka till. 


(null)

(null)
Jag fyndade också tre tistlar för 20 kr/st. Har tänkt länge att jag vill testa det i den här vasen och känner mig riktigt nöjd med hur det blev.

(null)
Idag har vi också varit på öppna förskolan. Nattens sömn har varit katastrof och då är det faktiskt extra skönt att gå dit. Sofie är mer nöjd, jag får träffa andra föräldrar och dricka kaffe. Jag brukar ta med lunch dit till både mig och Sofie så att vi inte har någon stress därifrån när hon blir hungrig.

(null)
Sofie "rymmer" ut till stora salen.

(null)
Där kan man nämligen hitta gåvagnarna som hon älskar just nu.

(null)
En annan favoritleksak.

(null)
Dagens fika för mamman när liten ligger i vagnen utanför och sover.


Bilder: iPhone 6s

Postat av: Syster

Ser ut som en mysig dag även om ni fått sova mindre ❤️

Och växterna är jättefina! Nu ska jag också köp tistlar ☺️

2019-02-23 @ 10:50:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: