Legoland i sommar

Det är inte så mycket aktivitet här på bloggen just nu. Tråkigt, men det blir såna perioder ibland. Jag har inte ens lagt upp något från Sofies ettårsdag. Men det kommer! Det måste det.
 
Igår bokade jag och Johan äntligen att vi ska åka till Legoland i sommar. Vi har pratat om det länge och vi har ju lite svårt att få tummen ur rätt ofta men äntligen har vi bokat! Det kommer vara perfekt för Oscar att få åka dit i år och Sofie hon får bara hänga på helt enkelt.
 
 
 
 
 
Lalandia som är ett kul ställe fullt med massa vattenlek och äventyr ligger precis bredvid Legoland så vi bokade faktiskt vårt boende där. En lagom stor och fräsch stuga för oss fyra. Veckan efter midsommar bär det av. Vi tänker två dagar på Legoland och två dagar på Lalandia. Såå kul att vi fick till en bokning! Jag lever ju fortfarande på förra sommarens alla fina minnen och då speciellt vår vecka på Österlen. Sofie var pytteliten och den resan var så fin och harmonisk. Speciellt våra dagar på Östangård var härliga utöver det vanliga.
 
Hittade förresten inga bra bilder från Legoland att låna så skippar det nu. Jag får lägga upp desto fler när vi är där :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: