Man får muta

(null)

(null)

(null)

(null)


Igår försökte jag fota syskonbild på dessa två. Några dagar innan hade det varit fotografering på Smarta barn och när jag kom för att hämta Oscar frågade en av pedagogerna om vi skulle passa på att ta syskonbild. Så förvånad och glad jag blev. Men lyckan varade inte länge. Oscar bröt ihop totalt och vägrade. Jag mutade till och med med glass. Funkade inte. Så det slutade med att vi tog några bilder på bara Sofie. Bilder på Oscar hade de såklart tagit innan vi kom.

Så därför tänkte jag att det kanske skulle gå bättre här hemma i lugn och ro i myskläder. Det gjorde det. Jag förberedde Oscar några timmar innan och mutade även den här gången med glass. Så de här bilderna är efter fotosessionen. Vet dock inte hur bra bilderna blev men jag är glad att Oscar ställde upp och löftet höll jag såklart :)


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: