Playdate

(null)


Idag har vi varit hemma hos Oscars kompis E och lekt. Vi tog en härlig promenad dit och sen hem igen. Det var jättetrevligt att få lära känna hennes föräldrar lite mer. De bjöd på gofika och barnen lekte både bra och dåligt ihop. Lite som det kan vara, men jag tror nog att de kommer vilja leka mer ihop.

Igår åkte vi alla fyra till Tom Tits i Södertälje. Jag tycker inte att jag fick så bra bilder därifrån så det blir inget separat inlägg om det. Kul med experiment. Varken jag eller Johan hade varit där men Oscar har varit där med Smarta barn innan. Vi såg en kul experimentshow med Marcus som jag verkligen kan rekommendera. Såpbubbelshowen var också helt okej. Tycker det är en bra grej när barnen kan ha kul och samtidigt lära sig saker. Och roligt för oss föräldrar att passa på att besöka såna här ställen när det är lov. Nästa gång skulle jag vilja åka till Polismuseet tror jag. Där har Oscar varit många gånger med Smarta barn men har sagt att han gärna vill åka dit med oss också.

Nu har vi precis haft fredagsmys med popcorn och film. Dags att börja förbereda middag!

(null)

(null)

(null)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: