Ledig fredag

(null)


Jag såg precis lite bilder på hur kollegorna har det på jobbet idag. Uppklädda till tänderna, glitter, bubbel, jordgubbar och kransbinderi. De har Fancy Friday idag.

Min fredag ser liiite annorlunda ut. Tog en tur till Kungens kurva med mina två små hjärtan. Vi åt lunch, hängde i familjerummet, köpte en ny keps till Oscar och sommarpyjamasar till Sofie. Inte så dumt det heller fast jag i hemlighet längtar efter lite glitter och glamour. 

Precis när vi gick från familjerummet kom vi på att vi hade glömt spion-Chase (leksak) hemma. Jag hade lovat Oscar att han skulle få ta med den. Han blev såå ledsen och då är det svårt att få honom på andra tankar. Även på väg från bussen när vi nästan var hemma kom det sura miner. Han ville hem och hämta den och åka iväg igen. Det var inte jag så sugen på så jag sa att det får bli en annan dag. Måndag kanske. Nu är vi nämligen långlediga igen. Smarta barn har planeringsdagar på måndag och tisdag.

I alla fall så valde Oscar sin nya keps helt själv inne på H&M. Själv hade jag valt någon mer diskret men poängen var ju att han skulle få välja och han blev supernöjd med sitt val. Bästa killen. Nu ska vi äta glass! :)


Bild: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: