Morgonfika

 
 
I morse efter att jag lämnat av Oscar på Smarta barn så tog jag mig till Fruängen. Jag tänkte att det var skönt att bocka av det när jag ändå var påklädd och ute. Meningen var att jag skulle promenera men min kropp var så trött så jag kände att det inte var någon idé. Istället hoppade jag på bussen dit. Jag skulle till Apoteket och köpa fler piller mot halsbränna så det bockade jag av först. Sen promenerade jag till Långbros bakficka för en tidig fika i lugn och ro. Det är inte långt att gå men det blev en väldigt långsam promenad.
 
Jag kom dit och beställde en kopp te, smoothie och en morotskaka. I väskan hade jag med mig en bok som jag fått låna av en kompis. Föda utan rädsla heter den. Jag har inte kommit så långt än men känner redan att det är en bra bok som kommer ge mig mycket. Hoppas att jag kan ta till mig det när det väl är dags för förlossning. 
 
 
 
 
 
 
Det blev en väldigt mysig morgon. Lugn och skön. Promenaden där ifrån blev om möjligt ännu mer långsam än dit. Vissa dagar bara är sådana. Kroppen stretar emot och då är det bara att lyssna. Det är verkligen inte lång tid kvar nu. När som helst skulle en förlossning kunna dra igång. Ikväll ska vi friska upp våra profylaxkunskaper är det tänkt. Jag har fått en gratis kurs i gravidappen för att vi tecknade gravidförsäkringen.
 
 
 
Bilder: Canon G16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: