Johans födelsedag

 
 
Igår fyllde min käre man år. Jag firade ju honom lite i förväg i februari med spa eftersom vi inte visste om vi skulle ligga på förlossningen eller BB på just hans dag. Som tur var kom vår lilla flicka lite tidigt snarare än sent så igår när Johan faktiskt fyllde år så var vi lediga och kunde hitta på något ihop. 
 
Vi mötte upp Johans mamma och åkte till Kosterheds konditori i Solna. Väldigt trevligt litet ställe! Vi åt varsin croissant med Skagenröra till lunch och efter det såklart också fika. Jag valde en tosca-äppel-mazarin-paj med vaniljsås. Sååå god. Precis vad jag gillar. Mmmm... Se bilderna.
 
 
Lillasyster fick så klart följa med och sov sig igenom hela besöket medan storebror var på Smarta barn
 
 
Croissant och Skagenröra, supergod mix!
 
Och här, den fantastiska pajen som jag nästan orkade äta upp
 
På Kosterheds konditori får man ta med sina hundar
 
 
 
 
Till middag åt vi kallskuret, ostar, fikonmarmelad, gott bröd och rödvin. Tänk va, jag kan dricka rödvin nu om jag vill. Och alla dessa goda charkuterier utan att frysa eller tillaga. Härligt. Vi skulle också ätit några bakelser som vi köpte med från konditoriet. Jag ville gärna att Oscar skulle få fira sin pappa lite festligt också eftersom han inte var med under dagen. Men vi var så mätta så vi äter dem idag istället. Grattis igen min söta man ♥
 
 
 
Bilder: Canon G16 / Canon EOS 7D + EF 24-70 mm 1:2.8 L / iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: