Shopping pga stor mage

 
 
Alltså. Magen är ju större den här gången. Det finns inte mycket kläder kvar i garderoben som passar. Bra mammabyxor har jag men de flesta toppar börjar bli för korta. Inte alls roligt. Jag vill gärna kunna känna mig lite fin trots att kroppen förändras. Så igår kväll satte jag mig med datorn i knät och shoppade loss på Ellos rea. Just nu får man dessutom 30% rabatt på rean med kod  375704!
 
Däremot tycker jag inte att det känns så kul med bara 9 veckor kvar att köpa enbart mamma-plagg så det mesta blev vanliga toppar som jag tog i större storlekar. Hoppas hoppas att det kommer bli bra. Tänker att jag nog kan sy in dem sen när jag har gått ner alla gravidkilon. Allt på bilderna kommer med posten om några dagar och det kostade bara några kronor över 1000-lappen! Tack älskling Johan :)
 
 
 
 
Bilder lånade från ellos.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: