Mer från min födelsedag

 
 
 
Åå! Jag har verkligen haft en superduper födelsedag. Det är nästan lite synd att den snart är över. När jag och Oscar kom hem så var Johan redan hemma och hade förberett med musik och presenter. Oscar hjälpte såklart till att öppna. Jag fick en ny blender. En vit från Kitchen Aid som matchar min bakmaskin från samma märke. I det lite mindre paketet fanns ansiktskräm, shampo och balsam från Dermalogica. Allt det här stod på min önskelista. Tänk vad jag är lycklig som har en sån underbar familj.
 
 
Jag hade önskat toast Skagen till förrätt och det fixade min fina man. Mums!
 
Oscar fick sin toast med leverpastej och gjorde direkt sina trekanter till en dubbelmacka :)
 
Eftersom vi har Linas matkasse den här veckan så hade jag sett ut vilken rätt jag ville ha idag. Det blev kyckling i currysås med banan och bulgur. Väldigt gott det också!
 
Till dessert hade jag beställt semla och Johan köpte med sig nutellasemla hem. Gott! Och roligt att testa en annan variant på semla.
 
 
Det kom också ett fint blomsterbud från min familj i Göteborg. Älskar buketter! Tack fina ni! Jag känner mig sååå uppvaktad den här födelsedagen. Tänk vilken tur jag har. Det här ska jag leva på länge och tänka tillbaka till de dagar som inte är lika roliga. Nu är det natti natti som gäller. Upp tidigt imorgon igen!
 
 
 
Bilder: Canon EOS 7D + EF 24-70 mm 1:2.8 L 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: