Valentines imorgon

 


1. I LOVE MOM SOCKS / 2. HEART SOCK / 3. KIDS TIGHTS / 4. KIDS SOCKS / 5. HEART SOCK / 6. I LOVE DAD SOCKS

 

Imorgon är det Alla hjärtans dag! Firar ni? Vi brukar inte slå på stort och har uppmärksammat dagen lite olika år för år. Inga traditioner. Det blir såklar lite fler pussar, kramar och vara extra snäll. Ibland fixar jag ihop småpresenter till Johan och Oscar. Förra året blev det strumpor från Happy Socks i kärlekens tema och något gott att mumsa på i fina presentpåsar. Så här har det sett ut de senaste åren på Alla hjärtans dag:

 

Alla hjärtans dag 2017

Alla hjärtans dag 2016

Alla hjärtans dag 2015

Alla hjärtans dag 2014

 

I år har jag inte planerat något alls. Inga presenter. Ingen speciell mat till middag. Det får bli fokus på pussar och kramar helt enkelt! Men däremot är alla föräldrar bjudna till Smarta barn på vernissage så det känns trevligt. Prata lite med de andra och få med sig hem allt pyssel som Oscar gjort inför Alla hjärtans dag. Det kommer bli mysigt och kanske något med kyckling till middag. Jag har rensat frysarna för att laga mat på det som ligger där och hittade då kycklinglårfiléer.

 

Idag är det förresten semlans dag! Ska ni äta? Jag ääälskar alla sorts semlor men kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Kanske köpa wienersemlor på Coop om de har några kvar i eftermiddag. Eller hem och baka en semmelkladdkaka. Vi får se...

 

 

This post contains adlinks from Adviral



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: