Snart alla hjärtans

(null)
 
 
Idag är det fredag och arbetsveckans sista dag. För mig har det varit en kort vecka eftersom jag både har varit sjuk och med Oscar hos logopeden. Meeen i alla fall så tjuvstartar vi Alla hjärtans dag redan idag med lite hjärtanpraliner här på jobbet. Det är fint väder ute också så tycker den här fredagen blev ganska bra ändå. Dock startade den inte så bra. Tröttheten ville verkligen inte försvinna och ögonlocken var så så tunga, men efter en kopp kaffe så blev det faktiskt bättre. 
 
Nu ser jag fram emot att få hämta min prins och ha lite fredagsmys. Det blir hemgjord pizza till middag och när lilleman sover vill jag krama min man i soffan och se På spåret. Tycker inte att en fredagskväll kan bli så mycket bättre än så faktiskt :)
 
 
Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: