Våren är här!

(null)

(null)


Ja, nu är verkligen våren här! Det känns såå skönt. Äntligen lite varmare grader och så verkar det förbli. 

Igår tog jag och lilltjejen en promenad för att handla lite. Det var jättehärligt med tvåsiffriga grader och sol. Många andra var ute och fixade i sina trädgårdar precis som Johan och Oscar. Vilket för oss bland annat resulterade i en sandlåda på baksidan. Kul! Den kanske blir invigd nu på eftermiddagen.

Det kändes på samma härliga sätt i morse efter att jag lämnat Oscar på Smarta barn. Då promenerade jag till Kungens kurva och bara njöt av vädret och det faktum att min kropp ÄNTLIGEN känns redo för lite längre promenader nu. Jag har konstaterat för mig själv att min kropp är jättebra på graviditeter men inte alls så bra på förlossningar. Det känns skönt att vi är nöjda med två barn :)

Våren var det ja. Jag köpte med mig ett gäng minipenséer från Ica i morse och det ska bli kul att plantera dem i krukor. Kanske blir det morgondagens syssla efter lämning av Oscar om lillan fortsätter att sova så bra i vagnen som hon har gjort det senaste.

Och just det, igår kväll bokade jag och Johan sommarens första semesterresa. En vecka på Österlen och i Ystad direkt när Oscar börjar sitt sommarlov i mitten av juni. Mer om det i ett annat inlägg!


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: