Halloween idag

 
Idag är det Halloween! Jag och Oscar gjorde Halloweenkort i söndags som jag skickade ut igår till några få nära. De fina klistermärkena hittade jag på TGR. Oscar älskar ju klistermärken så jag tänkte att det var ett kul pyssel för både honom och mig.
 
Oscar är ganska liten än och jag vet inte när han kommer börja sin "bus eller godis"-karriär, men det vore ändå kul att uppmärksamma dagen på något sätt så jag har i alla fall pratat om att det är Halloween idag och att det kanske kommer större barn och plingar på dörren ikväll. Jag hoppas det kommer många. Förra året hade jag gjort fina godispaket i pappersmuggar och det kom inte en enda unge. Då var i och för sig vår tomt uppgrävd så de kanske inte vågade sig fram till dörren helt enkelt. Muggarna sparade jag och har nu gjort om till nya små paket med godis. Firar ni den här dagen på något sätt?
 
 
 
 
 
Imorse ville Oscar gärna ta sparkcykeln till Smarta barn. Han har övat så mycket på vår uppfart men det här var första gången som han sparkade sig fram en längre bit. Från punkt A till B. Han var peppad och det gick jättebra. Såå duktig! Det var bara i sista uppförsbacken som han gick en bit istället. Får se hur det går på vägen hem när han är mer trött.
 
 
Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: