Städa upp i sovrumet

 
 
Johan var inte bara duktig och monterade den nya brevlådan i lördags. Han satte också upp TVn i vårt sovrum på väggen. Det har jag längtat efter! Byrån har mest samlat skräp och jag har inte alls tyckt om att TVn har stått direkt på byrån. Nu sitter den äntligen på väggen och det blev så fint! Och luftigt. Helt plötsligt kom motivationen att städa upp bland allt annat i rummet så nu ser det ut som på bilden och harmonin är tillbaka i sovrummet.
 
Jag har spenderat nästan hela den här sjukdagen i sängen just för att jag helt plötsligt trivs i sovrummet igen. Härlig känsla. Jag tror jag ska föreslå för bästaste mannen att vi ska kolla på Så mycket bättre i sängen ikväll. Vi har inte sett avsnittet från i lördags än. Egentligen ska man kanske inte kolla på TV i sovrummet om kvällen men någon gång då och då kan nog gå bra tänker jag :)
 
 
Bild: Canon G16

Postat av: Ellen

Så härligt med tv i sovrummet faktiskt :) Fint blev det med den på väggen!

Svar: Tack! Ja, speciellt när man är hemma sjuk är det fantastiskt med TV i sovrummet :)
Anna

2017-11-20 @ 19:10:46
http://ellengrantz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: