Min feeling just nu

This post contains adlinks from Adviral



1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR / 5. HÄR / 6. HÄR

 

Den här bilden är såå jag just nu. Inte bara när det gäller inredning utan också kläder och smycken. Rosa, guld och gröna växter. Jag vill ha det i mitt hem. Jag vill bo i kläder som är rosa, vinröda, svarta och grå. Och smycken är jag mest sugen på guld just nu så jag har börjat utöka samlingen där. Jag älskar fortfarande silver, men att få matcha en fin rosa färg på blus eller topp tillsammans med guldsmycken är helt klart favvo just nu.

 

Mina julkänslor har dessutom kommit med buller och bång så det blir till att få in några röda detaljer här och där i hemmet också. Kanske rött, vinrött och gammelrosa på kuddarna i sofffan till exempel? Ja, ni hör ju. Min hjärna går just nu på högvarv.

Glad fredag på er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: