Våffelfika

 

Idag blev vi bjudna på våffelfika hos kompisar en promenad bort. Våfflor är verkligen en favorit hos mig!

 
Oscar hade jättekul med både Duplo och studsmatta. Vädret varierade idag. När vi kom var det sol och jättevarmt men sen mulnade det på igen och blåste så att tröja och filt åkte på. Vi besökte en lekplats på vägen hem men nu blir det lugnt resten av kvällen. Eller jag har nog tänkt träna när Oscar nattas. Jag har kommit på att det är perfekt att träna i uthyrningsdelen just nu när vi inte har någon som bor där. I veckan som har varit gick jag upp lite tidigare varannan dag och körde olika styrkepass. Heja mig!
 
 
 

Bilder: iPhone 6s


Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott med våfflor

Svar: Ja, det var då inte dumt :)
Anna

2017-06-12 @ 10:41:27
http://www.joannahalvardsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: