Trädgårdsdag

 

Idag är det svinvarmt och då passar vi såklart på att jobba i trädgården. Det behövdes verkligen rensa ogräs på baksidan så det har jag gjort. Jag har också grävt lite i en stor jordhög och fyllt ut lite på ställen där det har behövts. Johan har grävt upp några stubbar och flyttat på stenar. Oscar har hjälpt till lite här och där. Hårt och svettigt arbete för alla tre med andra ord. Glass var ett måste efter lunchen :)

 
Imorgon blir en ledigare dag. Då ska vi träffa Jonas och Ludvig på en ny lekplats vid Långsjön och sen går vi till badplatsen. Jag kan nog tänka mig att bada. Det ska ju bli ännu varmare imorgon.
 
På bilden kan ni se hur det ser ut på vår baksida just nu. Vi väntar på gräs, lite plattor och en ny trappa från köksdörren. Det ska bli så skönt att slippa all jord! Det ser likadant ut på framsidan av huset.
 
 
 
Bild: iPhone 6s
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: