Snart födelsedag

 
 
På måndag fyller jag år! Jag tycker det är härligt med födelsedagar. Dock har jag alltid svårt att bestämma hur jag vill fira. I år blir det ett yttepyttekalas. Mest för att jag inte orkar ha för mycket gäster.
 
Igår fick jag ett paket med posten. Det var mina föräldrar som hade skickat presenter i förväg. Egentligen var det meningen att de skulle komma fram på måndag, men det gjorde det inte och jag fick tillåtelse att öppna när jag ville. Jag och Oscar öppnade för en liten stund sedan och det låg bara klockrena grejer i. Torrschampo som alltid går åt i stor mängd. Choklad som jag tänker äta under dagen eller ikväll. Sist men inte minst, en jättefin mössa! En fin mössa var exakt vad jag behövde och den här är precis i min smak. Happy happy :)
 
Vi får se om det blir något yttepyttekalas imorgon. Lillkillen i familjen har blivit sjuk med feber och snor.
Trevlig lördag!
 
 
 
 
Bilder: Canon G16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: