Pärlplattor

 
 
Idag har vi pärlat med de små pärlorna för första gången. Eller det var mest Oscar som pärlade. Jag hade kameran i högsta hugg och la någon pärla här och där när det önskades av mister. Sen testade jag faktiskt att stryka pärlplatta för första gången. Det var kul! Oscar har inte efterfrågat strykning innan när vi har hållt på med de stora pärlorna så då har jag låtit det vara men nu ville jag se hur lätt/svårt det var. Det var lätt. Jag passade också på att laga en pärlplatta som han gjort på Smarta barn. Det var en dinosaur som hade gått sönder i svansen. Nu är den hel igen. Den ska nog få ett snöre och hängas upp på Oscars rum :)
 
Såklart var jag ju tvungen att googla hur det går till att stryka pärlplatta och hittade då den här söta instruktionsfilmen:
Stryka pärlplattor
 
 
 
 
 
 
Bilder: Canon G16

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mysigt med pyssel

Svar: Visst är det, jag tycker det är allt för sällan man tar sig tiden bara. Men nu efter en veckas sjukdom fanns det ro att pyssla lite :)
Anna

Postat av: Syster

Oscar ser så stor ut på första bilden! Sötisen <3

Svar: Ja, visst gör han. Nu är han inte så liten längre :)
Anna

2017-01-30 @ 20:28:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: