Söndagsfika hos svärmor

 
 
Lite så här såg det ut i söndags då vi var bjudna på fika hem till Johans mamma. Väldigt mysigt men jag tror att Oscar var lite extra trött efter lördagens bravader (han har dessutom en sjukt dålig sömnperiod sedan det blev sommartid, men det är ett helt eget kapitel). Då var vi på både födlesedagskalas och dop! Bilder från båda tillställningar kommer.
 
Nu har en ny vecka börjat igen och det är redan tisdag. En väldigt kort vecka eftersom det ÄNTLIGEN är påsk. Jag jobbar imorgon också och på torsdag tar jag och Oscar tåget till Karlstad där vi möter upp Johan och åker vidare i bilen mot landet. Han åker redan idag och ska jobba några dagar i närheten av Karlstad så det blir perfekt för mig och Oscar att åka tåg två tredjedelar av vägen.
 
Önskar er en härligt solig tisdag :)
 
 
 
 
Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: