Snart är det Påsk

 
 
I helgen var jag och min lille grabb ensamma eftersom Johan åkte iväg till Trysil och åkte skidor med en kompis. Jag och Oscar gjorde massa skoj. Bland annat så passade vi på att göra hemmet lite lagom redo för Påsk. Vi köpte blommor och pyntade riset. Så nu finns det några små fina hörn i vårt annars så stökig hem.
 
 
 
Oscar var en hejare på att hänga i äggen! Jag lämnade honom i några sekunder för att hämta kameran och då hade han hängt nästan alla ägg. Bilden ovan tog jag med telefonen innan jag kom på att jag ville föreviga med kameran också.
 
 
 
 
 
Min fina äggkruka som jag köpte förra året. Jag kommer inte ihåg var den är inhandlad men jag blev väldigt glad när jag packade upp den bland påskgrejerna.
 
 
Bilder: Canon G16 och iPhone 6s

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom

så fint, skippade påskpyntet iår:)

2017-04-04 @ 12:23:42
http://www.joannahalvardsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: