Vardagsvackert

 
 
Hej i stugorna!
 
För två inlägg sedan skrev jag att jag ville köpa lite mer snittblommor. Det blev några rosor till slut. Tre aprikos-rosa rosor från torget, det får räcka för nu. Under veckan är jag ändå inte hemma och ser dem så mycket. Just nu är jag mest glad att det fortfarande är tillräckligt ljust när jag och Oscar kommer hem för att få till en någorlunda ljus och fin bild. Om jag hade haft obegränsat med pengar så hade jag haft snittisar i nästan varje rum. Det finns så mycket vackra blommor och mina ögon dras alltid mot dem när jag går förbi på torget för att komma till bussen. Jag får gå fort för att inte köpa allt jag ser. Det var ett tag sedan jag köpte snittblommor nu men vi har ju inte varit hemma så mycket de senaste helgerna. Kanske att jag ska ta upp min tanke om att köpa hem en fin bukett (nästan) varje torsdag eller fredag. Det kan behövas nu när vi går mot mörkare tider!
 
Hur mycket blommor köper ni?
 
Nej, nu hägrar sängen för mig! Man vet aldrig när lilleman får för sig att vakna. Hoppas ni får ett bra slut på veckan :)
 
 
 
 
Bilder: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: