Bröllop idag

 
 
Idag är det bröllopslördag. Det ska bli såå roligt. Jag älskar bröllop. Förra året hade vi bara ett bröllop och då hade vi oturen att både jag och Johan blev sjuka. Det var verkligen ledsamt. Idag är det Johans morbror som gifter sig med sin Eva. Oscar har det roligare på annat håll så om några timmar släpper vi av honom hos hans faster Linn, Ute och farfar. De kommer nog ha massa skoj och bus kan jag tänka mig :)
 
Jag tänkte ta med mig kameran och ska verkligen försöka ta massa bilder så att ni om några dagar får se hur vi hade det på dagens finfina bröllop.
 
 
 
 
 
 
Bilder: Canon G16

Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad roligt!

Svar: Ja, jag älskar ju bröllop och det var ett fantastiskt fint bröllop vi fick vara med på igår. Fler bilder kommer inom kort :)Vilken trevlig blogg du har förresten!
Kram
Anna

2016-09-03 @ 11:05:21
http://wallgrenveronica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: