Två månader till jul

 
 
Hörrni! Igår var det två månader kvar till julafton! Härligt va? I vanliga fall så brukar min julkänsla dyka upp redan i september när hösten träder in och sommaren är slut. Men i år är det först nu när jag läste om årets julkalender som den mysiga känslan kom. Jag funderade varför den kom så sent i år och kom fram till att det finns två anledningar.
 
- Det tog lång tid innan hösten kom eftersom de fina sommardagarna dröjde sig kvar så länge. Härligt i och för sig.
- Men det beror också på att det är så mycket i livet just de här månaderna. Jag har helt enkelt inte haft tid att tänka på julen.
 
Men nu är det hög tid att börja planera inför julklappsinköpen. Jag tycker verkligen om att vara ute i god tid. Och vad ska man köpa till Oscars pedagoger i år? Förra julen gjorde jag en egen mix på Cookies in a jar och i sommarpresent fick de produkter från Rituals.
 
Vad tror ni förresten om årets julkalender? Har ni läst vad den ska handla om? Jag tror att den kommer bli super och det ska bli roligt att kolla med Oscar. Vi kollade tillsammans redan förra året. Han verkade tycka det var mysigt, hoppas att han tycker det i år också annars får jag titta själv :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: