Maken överraskar

 
 
Igår på eftermiddagen kom jag på att vi inte hade planerat någon middag för kvällen. Jag smsade Johan och han svarade:
"Låt mig överraska dig :)"
Hur glad blir man inte av ett sånt svar?! Jätteglad. Han slog på stort med tre rätter. Under tiden som han tillagade varmrätten så fick vi smaska på charkuterier med kex. Vi stod alla tre vid köksbänken. Oscar på en stol. Vi musmade och skålade. Oscar med vatten och vi med ett gott franskt vin.
 
 
 
 
 
 
 
Vid bordet serverades entrecôte med ugnsrostad sparrispotatis, bea och körsbärstomater. En perfekt måltid som smakade underbart. Perfekt stekt kött i min smak (rött men inte så blodigt) och sparrispotatis är verkligen jättegott. Till efterrätt blev det brownie, men den tog vi när Oscar sov.
 
Tack älskling för att du skämde bort mig för en kväll, jag uppskattade det jättemycket! ♥
 
 
 
Bilder: Canon G16

Postat av: Harriet%20

Bästa Johan och Oscar. Fina grabbar du har och fattas bara. Endast det bästa för dig❤️

Svar: Tack vad du är snäll 💖
Anna

2016-10-02 @ 12:53:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: