Kanelbullen

 
 
Så här såg kanelbullefikat ut i förmiddags efter ett möte. Bullarna var köpta på Gateau och var såklart jättegoda. Idag firar de även kanelbullens dag på Smarta barn. Igår när jag hämtade Oscar var de i full färd med att baka. Jag tycker att det är väldigt mysigt att de gör sånt med barnen, det känns så hemtrevligt och det är fint att barnen får vara delaktiga i köket :)
 
Nej, nu ska jag surfa vidare innan lunchen är slut och det är dags att börja jobba igen. Jag har mycket att göra den här veckan!
 
 
Bild: iPhone 6s

Postat av: Angelica

så gott! här hemma har det inte blivit ngn kanelbulle ännu :( hoppas sambon kommer hem med fika :D

Svar: Ja, kanelbulle är så gott! Hur blev det, kom sambon hem med fika? :)
Anna

2016-10-04 @ 12:56:36
http://lillglimt.blogg.se/
Postat av: Fani

Försöker vara lite nyttig för tillfället men så kom den här dagen och alla bombar med bilder på bullar på alla sociala medier så det lär nog bli en bulle för min del idag med alltså, haha x)

Svar: Haha, ja det är inte lätt det håller jag med om. Det finns för mycket godsaker i världen :)
Anna

2016-10-04 @ 14:10:57
http://jetbluejet.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: