En härlig höstsöndag

 
 
Det har varit en härlig helg med fantastiskt höstväder! Men den har verkligen swishat förbi. Det kändes som att det var fredag igår och jag satt på jobbet med fullt upp.
 
Igår gick jag en liten stund till Zetas höstmarknad. Det är alltid så mysigt där, med eller utan marknad. Den här gången var marknaden större än någonsin kändes det som. Fler marknadsstånd och mycket folk. Det var tur att jag gick dit själv utan killarna ;)
Allt från smycken, till stickat, till rapsolja, till andra godsaker, till vackra kransar kunde man hitta och jag hade kunnat handla på mig en hel del. Men jag hade redan innan bestämt mig för att tänka lite smartare än så och inhandlade bara små presenter till kommande bemärkelsedagar. Nöjd! Dock kom jag på när jag var på väg därifrån att jag hade kunnat köpa julklappar till Oscars lärare. Men det kommer ju en julmarknad också. Hoppas jag kan gå på den.
 
 
 
 
 
 
Eftermiddagen spenderade vi hos Johans mamma. Vi blev bjudna på lunch med efterrätt. Väldigt gott som vanligt och Oscar hade massa kul och busade runt som bara den. Men i början var han faktiskt lite blyg och höll sig vid våra ben. Sötnosen, tur att det släppte snabbt.
 
 
Oscar skulle visst bara äta pasta den här gången...
 
Men passionsfruktscheesecaken slevade han i sig två bitar av. Det gjorde hans föräldrar också, hehe :)
 
 
Bilder: iPhone 6s

Postat av: Fröken Rödlök

Marknader kan vara riktigt härliga. Föredrar höst/julmarknader =)

Svar: Jag också, det är så mysig känsla på just höst- och julmarknader :)
Anna

2016-10-03 @ 11:58:53
http://www.mizca.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: