Apotea

Idag handlade jag på Apotea för andra gången. Första gången låg jag hemma sjuk i lunginflammation med en solsemester bara några dagar bort. Då var det perfekt att få hem både mediciner, solkräm, plåster och liknande till dörren.

Nu är det hektiska tider med en viss systers bröllop om 1,5 vecka så jag passade på att köpa lite smink, ansiktskräm, schampo och balsam. Sånt som jag behöver och kommer ta med till bröllopet men inte hinner jaga runt i butik efter. Handlar man över 600 kr så ingår leverans till dörren i stor del av landet. Så passa på och köp sånt som ändå går åt!

Jag hittade förresten en rabattkod som ger 10% på hela köpet! Den gäller till 30/11. Skriv in: SOKRABATTNOV


Bilden: iPhone 6s



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: