Svettiga morgnar


Igår började min dag som ovan. Nämligen med ett svettigt gympass på Rosa skrot. Att få börja dagen så tycker jag är superhärligt och jag går alltid därifrån feeling like a million dollars med nyfönat hår. Det är vardagslyx på riktigt för mig; att träna, duscha, låna handduk, använda deras produkter och piffa det där lilla extra i lugn och ro innan jag går vidare till jobbet.

Den här dagen började också svettigt men på ett annat sätt. Det var min tur att lämna Oscar på Smarta barn. Det är egentligen inte särskilt jobbigt men jag blir alltid lite uppe i varv just de sista minuterna innan det är dags att gå och sedan en rask promenad på sju minuter för att komma in i värmen gör att jag börjar svettas varje gång. Just idag var extra stressig för vi hade glömt av att städerskan skulle komma så vi behövde plocka undan det värsta. Men det är okej, vi hade bra team work jag och Johan. Nu sitter jag på t-banan och har svettats av och frågar mig själv om jag kom ihåg att borsta tänderna. Jag kommer verkligen inte ihåg.

Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: