En kväll på stan

Alltså nu ser det ju ut som att jag inte gör något annat än att roa mig på stan. Men jag kan säga att det går låånga perioder utan något sådant här. Igår kväll blev det AW med några kollegor från jobbet. Vi började med middag på Södra teatern och avslutade med drinkar i Skrapans skybar Och himlen därtill. Kanonkväll!
 
 
 
 
 
Väldigt väldigt god mat på Södra teatern. Till förrätt blev det en solrosfrörisotto. Spännande och såsåå gott!
 
 
Till varmrätt grillad baby gem med mandel, parmesan, potatis och röding. Amazing.
 
 
Efterrätten inte lika imponerande. Det här skulle föreställa en bananasplit. Jag trodde nog att jag skulle få en klassisk men istället blev det banan- och chokladglass med grädde och jordgubbsmaräng. Gott men lite tråkigt.
 
 
 
Kolla in min drink Himlen delight. Syrlig, söt och god. Ingredienserna ser ni nedan.
 
 
 
Coola gänget minus en av oss som gick hem efter middagen.
 
 
 

Bilder: iPhone 6s & iPhone 5s

Postat av: Elfina

Va kul att få komma ut!!! Weehooo
Urtjusiga bilder

Svar: Ja, det behövs att få komma ut ibland. Det blir ju inte så ofta längre ;)
Anna

2016-05-14 @ 20:56:05
http://elfinas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: