Baksug & nätkärlek

 
 
Idag skulle jag gärna vilja ge Sabinas blogg Sweet & Simple lite nätkärlek. På frukostrasten klickade jag runt bland bloggarna jag följer i Bloglovin och fastnade för några av Sabinas nyaste inlägg. Ååå vad jag blev sugen på att baka nu nu nu! Två sorters långpannebiskvier och chokladbollsbullar fångade mig på stört och fick munnen att vattnas. Biskvier är ju himla gott och tänk vad bra att göra i långpanna och på så sätt korta baktiden rejält. Bullar bakar jag nästan aldrig men tänker ofta att jag skulle vilja och varför inte göra en ny variant i så fall? Klicka på länkarna nedan om er extramage också vaknade till liv nu :)
 
 
Biskvier i långpanna
 
Somriga hallonbiskvier
 
Smarriga chokladbollsbullar
 
 
Bilder lånade från Sweet & Simple

Postat av: Matilda Berlin

Men guu så gott det ser ut! Hon verkar allt kunna hon =)

Svar: Ja, det kan man verkligen säga! Nu längtar jag tills jag får tid att testa ett av recepten :)
Anna

2016-05-23 @ 16:07:22
http://matildaberlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: