Vardagslyx i duschen

 
Igår eftermiddag lämnade vi av Oscar hos Johans pappa med familj. De hade frågat om inte Oscar ville sova över så då blev det så. Jag och mannen min passade på att äta bröllopsdagsmiddag i efterskott eftersom han var bortrest 3 mars. Sen satt vi hemma och kollade på Melodifestivalen i soffan resten av kvällen. Såklart tyckte jag att det var fel låt som vann även om det inte är en dålig låt. Men Molly, Robin Bengtsson och Oscar Zia låg mig närmare om hjärtat.
 
Vi ska hämta upp Oscar om några timmar. Innan dess blir det lunch och några ärenden. Vi har massa skräp i garaget som behövs slängas och så blir det en tur till Haglöfsbutiken i stan. Jag vill se om den ryggsäcken jag har tänkt köpa till Oscar känns bra i storlek.
 
Eftersom vi har haft en sån lugn förmiddag så passade jag på att ta en längre dusch med härliga hammam-produkter från Rituals som jag har fått från Johan. Jätteskönt att få lyxa till det och ta hand om kroppen :)
 
Bilden: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L

Postat av: Karin

Älskar Rituals! Vilka underbara blommor du hittat nedan.

Svar: Jag håller med, tycker också att Rituals har härliga produkter!
Anna

2016-03-13 @ 13:12:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: