Sjukstuga med liten



Hela förra veckan var jag sjuk. I söndags kväll fick Oscar feber och har varit sjuk sedan dess. Det verkar som att han har fått influensa. Febern steg högre igår eftermiddag och för en liten stund sedan mätte jag till 39,9 i hans öra. Tur att Alvedon finns som kan mildra lite. Förutom feber så snorar han mycket, hostar och dreglet forsar som ett vattenfall. Dessutom har han ont i tänderna, det verkar vara innersta tänderna i övre käken som växer. Det är bara de kvar. Stackars liten. 

Om inte febern har gett med sig till på fredag så får vi nog kolla med Vårdguiden. Då har det gått fyra dygn.

Postat av: Veronica Wallgren

Stackare! Hoppas febern går ner snart!

Svar: Det hoppas jag också, man vet ju själv hur ynklig man blir med feber. Inte kul :(
Anna

2016-03-16 @ 11:15:40
http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Harriet

Farmors lilla ❤️. Hoppas han mår bättre snart.

Svar: Nu mår lillplutten bättre. Pigg men lite snorig och hostig :)
Anna

2016-03-16 @ 21:14:33
Postat av: Sylvia

Se det från den ljusa sidan; ni gör bort det innan semestern!! Alex ligger nu för andra dagen i 39.5C i feber.

Svar: Ja, jag tänker också så. Jag ska gå till doktorn imorgon och försöka få bättre hostmedicin. Den ger sig verkligen inte utan känns snarare värre. Förhoppningsvis mår vi alla bättre till påsk och semester!
Hoppas Alex har kryat på sig nu.
Kram!
Anna

2016-03-16 @ 22:59:28
http://acancersmind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: