Reseleksaker

 
Igår klickade jag hem dessa från Jollyroom. I lördags tyckte Oscar det var roligt att leka med Alex rittavla och då tänkte jag att det vore perfekt att hitta en miniversion. Nöjd blev jag när jag hittade den här fina med Mumin och fyra färger! Den är bara 16x16 cm så den känns lagom att ha i handbagaget. Det fick också bli en bok i samma storlek. Oscar gillar djur och härmar alltid apans läte när han ser en på bild. Så jag hoppas att han kommer tycka om den här boken :)
 
Jag kom också att tänka på att jag ska bunkra upp med russin, äppelbitar, klämmisar, smörgåsrån och skorpor i mitt handbagage. Det måste finnas mycket att muta med känner jag starkt. Allt för att få en så fridfull flygresa till Fuerteventura som möjligt. Jag känner min son. Och framför allt: glad unge = glada föräldrar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: