Johans födelsedag!

 
 
Hipp hipp hurra för idag har min käresta födelsedaaaag!
 
Tyvärr fick han inte den roligaste starten på dagen eftersom han fick följa med mig och Oscar till vårdcentralen. Vi är fortfarande krassliga men ska nog bli bättre snart. Men innan det gjorde jag frukost till oss alla. Smörgåsarna lyxades till med jordnötssmör och sylt. Lite presenter blev det där vid frukostbordet också. Flaskor á la USA att ha senap och ketchup i, popcornmix och fler delar av grillbesticken. Vi har pratat flera somrar om att fyra par gafflar och knivar inte räcker längre så det blev fyra till. Nu hoppas jag på en fin sommar med mycket grillning, sitta ute och bjuda hem kompisar. Som jag alltid hoppas på.
 
Mannen min ska få ytterligare en present men den har tagit forever att få hem med posten så han får vänta lite till. Men jag har blivit lovad att den borde komma any day now. Hoppas hoppas! Grattis bästaste, finaste make och pappa! Jag och Oscar älskar dig ♥
 
Bilderna: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: