Att hitta en snygg ryggsäck

 
I min lista som jag gjorde inför vår semesterresa om snart en månad så skrev jag att Oscar ska få en ryggsäck att ha som handbagage. Jag tänkte faktiskt köpa en ryggsäck till mig själv också. Eftersom vi aldrig har gjort en flygresa med Oscar innan så tänkte jag underlätta allt som går. Och då betyder det att inte ha en väska som hänger och slänger från axeln. Alltså blir nog ryggsäck bra.
 
Men eftersom jag inte är så förtjust i ryggsäckar som accessoar så vill jag hitta en riktigt snygg och då har jag tittat på Sandqvist. Jag var i deras butik vid Mariatorget och klämde lite. Just nu lutar det faktiskt mest åt modellen på de två övre bilderna. Klassisk men avskalad från detaljer. Svart eller mörkblå?
 
Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: