Sådana där dagar



Vissa dagar är man inte sig själv. Även fast allt har varit som vanligt på jobbet så var det bara inte en glad dag för mig idag. Dagen har känts riktigt urusel faktiskt. Egentligen hade jag tänkt gå iväg med några kollegor på lunch men ändrade mig i sista stund. Jag behövde vara för mig själv. Andas frisk luft och bara vara i tystnad. Så jag köpte med mig lunch från Hemköp och satte mig på en bänk längs Monteliusvägen med utsikt över stadshuset. Det var en perfekt liten stund men jag mådde inte jättemycket bättre.



Det var först när jag hämtade Oscar och vi hade en fin stund på lekplatsen som dagen började räta ut sig. Det var inga andra familjer där idag så det kändes lugnt och harmoniskt i lagom värme. Sen gick vi hem till pappan som hade börjat med maten.




Efter middagen gav vi Oscar en sommarpresent. En låda Plus plus. Vilken hit! För hela familjen faktiskt. Vi satt alla på golvet och byggde. Oscar byggde flygplan som han sen sprang runt och flög med. Johan byggde bil med släp och jag knåpade ihop ett rött hjärta. Lådan som Plus plusen ligger i har jag köpt på Clas Ohlson och Plus plus kan man köpa på de flesta ställen som säljer leksaker. Tänk hur en dag kan vända från det usla till att sluta så fint med en mamma som känner sig varm och lätt i hjärtat. Mer fina familjekvällar tack :)


Bilder: iPhone 6s

Postat av: Syster

Ja, visst är det märkligt när man har kassa dagar utan att veta varför?! Men så härligt att ni fick en fin eftermiddag och kväll. Bästa är ju ändå att somna med en härlig känsla <3

Svar: Ja, det är det <3
Anna

2016-06-14 @ 18:50:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: