Glad midsommar!


Min mammas goda mazarintårta med grädde och bär. Riktig midsommarkänsla på den!


Klassisk midsommarlunch med sill, ägg, potatis, köttbullar, prinskorv, lax, räkor och röror. Precis som det ska vara :)



Trevlig midsommar på er! Här är årets midsommargäng. Till kvällen kommer min farbror och faster på middag också, det blir kul. Vädret är helt okej i år med 22 grader och mulet. Solen har brutit igenom några gånger. Men att det inte regnar och är 16 grader är ju ett stort lyft tycker jag!

Efter lunchen tog vi alla en välbehövlig vila. Jag och Oscar sov nästan två timmar, men så var vi uppe vid 05.30 också. Bättre än 04.30 i alla fall som det var här om dagen. Man kan tycka att jag borde vara van eftersom jag går upp fem varje vardag, men icke. Mycket svårare att gå upp när man vet att man egentligen får ligga kvar och sova.

Hoppas ni alla får en härlig midsommarkväll vad ni än tar er för :)


Bilder: iPhone 6s

Postat av: Sarah

Mysigt o fira Midsommar me familjen :)

Svar: Ja, det är väldigt mysigt. Bästa bästa :) Hoppas du har haft en härlig midsommar också!
Anna

2016-06-24 @ 19:24:34
http://CheerSarah.devote.se
Postat av: a n n i k a

Mums!

Svar: Oo ja, väldigt gott :)
Anna

2016-06-24 @ 22:05:58
http://leavanny.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: