Våra dagar på Åland

 

 

Nu har vi precis åkt av båten i Kapellskär och är på väg hem efter sex dagar på Åland. Här kommer lite bilder på hur vi har haft det förutom sandlådebygge och date night.

 

 

Mina kärlekar <3

 

Peggys hantverk & kafé

 
 
 
 

Ett måste är att besöka Peggys mysiga kafé och butik som hon har hemma på sin och makens gård. De har en fantastisk trädgård där man sitter och fikar. Så tips om man besöker Åland i juli.

 

 

Hembakt fika i solen.

 

 

Far visar sonen hur man ska kissa i naturen :)

 

 

Vi hade regn en dag men trots det så var glass ett måste enligt somliga. Det är verkligen Oscars nya. Att tjata efter glass varje dag. Jag fattar precis. Glass är hur gott som helst. Mums!

 

 

Mer fika. Harriet kan verkligen sina bullar och Rakel sina jitterbuggare.

 

 

Oscars humör har verkligen varit upp och ner den här resan. Jag och svärmor tog en lååång promenad igår för att Oscar skulle sova lite på förmiddagen (han vaknar ju så sjukt tidigt). Han somnade inte. Däremot spottade han en gunga på långt håll.

 

 
 

Två favoriter. Plus plus och två nya Pixi-böcker.

 

 

Sista middagen, gottgottigott rödvin till.

 

 
 

Vi åt lunchbuffé på båten hem. Höjdpunkten för mig var dessertallriken. Sötsakerna var extra bra den här gången.

 

 

Oscar hade kul i lekhörnan och skrattade massor i bollhavet :)

 

Bilder: iPhone 6s

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: