En syster på besök

Den här helgen är min syster på besök. Imorgon ska vi se Coldplay spela på Friends Arena här i Stockholm. Det ska bli jätteroligt och vi äter middag på Mall of Scandinavia innan konserten börjar. Men idag har vi hängt här hemma. Vi tog oss ut till en lekplats på eftermiddagen i någon timme och gick hem när vi kände enstaka regndroppar.

Tyvärr har jag blivit smittad av Oscars förkylning. Det började med ett infekterat öga som sedan blev till två. Ont i halsen följt av täppt näsa och nu har också hostan kommit. Jag får alltid hosta numer när jag är sjuk och det är så så jobbigt. Sömnen blir lidande och jag blir utmattad. Vi har faktiskt en del hostmedicin kvar från Oscar som jag har börjat klunka i mig. Hoppas den hjälper. Det blir nog också en Ipren innan läggdags och imorgon innan konserten om jag inte mår bättre. Det är bara att kämpa på!


Postat av: mamma

Krya på dig <3

Svar: Tack tack :)
Anna

2016-07-03 @ 09:48:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: