Min födelsedagsmiddag


Födelsedagsmiddagen blev en väldigt lugn version i år. Jag orkade inte ha huset fullt av gäster så vi bjöd Johans mamma, mormor och morfar. Precis lagom och jag insåg just att det är det fina med att vara vuxen. Man kan bestämma själv hur firandet ska se ut och det kan vara olika från år till år. Något år skulle jag bara vilja ha en tjejmiddag för kompisarna!


Enkelt tilltugg som förrätt. Krustader med mjukost och räk/parmesanröra. Lagom jobbigt!


Till huvudrätt potatisgratäng med oxfilé, madeirasås, bearnaisesås och sallad.


Oscar mumsade av samma mat han också men gurkorna var höjdpunkten!


Nutellacheesecake till dessert. Väldigt mastig, kan ni fatta, jag orkade inte äta upp! 

Jag bestämde menyn och Johan lagade det mesta. Perfekt va? :) Tack bästa make för en fin kväll!

Bilder: iPhone 6s

Postat av: Harriet

Tack för en fin kväll. Jag orkade äta allt, så gott. Oscars favorit var nog krustaderna med ost. ❤️

2016-01-25 @ 17:06:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: