Mål för 2016

Nå, vad säger ni? Ska vi sätta upp några mål nu när det är nytt år och allt? Det känns så naturligt att säga 2016 tycker jag. Annars brukar det ta ett tag att vänja sig vid nytt år. Jag tror jag sätter upp några enklare mål (utan inbördes ordning) för året. Inget komplicerat och jobbigt alls. Just nu är det tillräckligt med utmaningar i familjelivet hemma.
 
 
 
Bloggen - Minst två inlägg i veckan. Helst vill jag göra fler (det är ju kul!) men jag vet att vissa perioder är det svårt att få till så två känns lagom.
 
Träning - Minst ett pass på gymmet/vecka. Här vill jag egentligen att det ska stå två men jag tänker inte pressa mig till det just nu.
 
Familj - Ringa min familj och vänner som bor 50 mil bort lite mer. Vara mer tålmodig med Oscar. Jag har ett ganska stort tålamod i vanliga fall men den senaste tiden har han verkligen testat mina gränser och jag kan bli så ruskigt arg. Komma ihåg att vara kärleksfull mot min man. Väldigt viktigt.
 
Resa - Minst en flygresa till varmare land med min lilla familj. Ju förr desto bättre. Just nu suktar jag efter sol och värme! Fyra av bilderna ovan är från ett resorthotell med all inclusive på Fuerteventura som vi har fastnat för. De verkar ha mycket kul för barnen vilket faktiskt känns viktigast av allt just nu när vi väljer hotell. Jag känner att utflykter inte är så viktigt den här gången. Om det mesta finns på hotellet så kan jag tänka mig att bara ta det lugnt vid poolen, leka på lekplats, läsa bok i skuggan, äta på hotellets restauranger, osv. Med andra ord: BARA ta det lugnt, INGEN stress!
 
Det får räcka så här. Jag tänker inte skriva något om hus, renoveringar och liknande. Det ska helst bli av men två trötta föräldrar behöver främst tid för återhämtning.

Postat av: Elfina

Det låter som fina mål det! Sånna som du kan hålla! Bilderna ser fantastiska ut! Hoppas ni kommer iväg!
Det är min bys lekpark;) vi bor 5 mil söder om huvudstaden så det ör lite väl långt bort från er, hihi

Svar: Vi bokade resan igår! Det ska bli såå kul! Aha, då förstår jag. Tack ändå :)
Anna

2016-01-06 @ 20:24:48
http://elfinas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: