Glittriga öron från Caroline Svedbom

Här kommer ett tips på härligt glittriga smycken. Caroline Svedbom. Det är framförallt hennes örhängen som jag har fastnat för och skulle gärna önska mig ett par i födelsedagspresent. Precis, jag fyller ju år snart :)
 
 
Perfect Drop i färgerna: Chrysolite, Denim + Indicolite, Antique Pink och Amethyst (1250 kr)
Dione i färgerna: Vintage Rose och Denim Blue  (1550 kr)
Daisy i färgen: Montana (1850 kr) (mittbilden)
  
 
Kollektionerna ni ser ovan är Perfect Drop Earrings, Dione Earrings och Daisy Earrings. Grunden i alla Caroline Svedbom smycken är nickelfri mässing som sedan är plätterad med guld eller rodium. Hon använder olika sorters stenar men mest förekommande är Swarovski-kristaller. Smyckena är alltså mer åt bijouteri-hållet men säkerligen med hög kvalitét! Jag kan se mig själv på nästa tjejmiddag, fest, familjetillställning i någon av dessa. Mer glitter i vardagen tycker jag!
 
Bilderna har jag lånat från Caroline Svedbom webshop.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: