Sjukstuga och pyssel


Idag har det varit sjukstuga här igen. Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så tittade jag till Oscar som jag alltid gör (mest för att se så täcket är på) och då kände jag att han var väldigt varm. Jag mätte temperaturen i örat och den visade sig vara 38,8. Han jämrade sig lite i sömnen och strax efter vi lagt oss kom han gående. Igår tog vi nämligen bort en sida på spjälsängen också.

Idag har lilleman varit helt feberfri och ganska pigg så vi har pysslat och ritat lite. Det är ju snart Alla hjärtans dag :)

Läggningen igår som gjordes direkt i Oscars säng gick i alla fall jättebra. Det tog knappt 15 minuter. Innan har vi alltid nattat i vår säng och burit över honom till hans säng. Vi får se hur nattningen går idag.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: