Pizzeria på Smarta barn

Alltså hur gulliga är inte dessa bilder? Jag säger det igen, vi är så himla glada att Oscar går på Smarta barn!
 
 
 
 
Ibland när inspirationen för mat tryter så frågar pedagogerna barnen vad de är sugna på. Det gjorde de igår och då svarade två av barnen pizza! Så det var precis vad det blev. Små pizzor av Thin & Crispy Pizza från Santa Maria. Tycker det är så fint att alla barnen fick göra sin egen pizza. Även Oscar som är minst. Mums med banan på pizza!
 
Idag har jag och Oscar varit hemma igen. Han hostade så mycket tidigt i morse så det kändes inte bra att lämna bort honom. Han snorar en del också men är i övrigt pigg. Jag har köpt hostmedicin nu (som han mer än gärna surplar i sig!) och vi blir hemma imorgon också så han får chans att vila lite till. Hosta kan ju vara så segt att bli av med. Även maken är hemma. Han opererade menisken idag och måste ta det lugnt i några dagar. Stackars mina pojkar ♥
 
Bilderna är lånade från Smarta barns blogg.

Postat av: Harriet

Så gulligt.

Svar: Sött som socker :)
Anna

2016-02-02 @ 20:37:27
Postat av: Hanna Karlsson

Älskar pizza. Kul för barnen att vara med.

Svar: Ja, verkligen. Kul att de får vara kreativa :)
Anna

2016-02-02 @ 21:45:02
http://hannafialotta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: