Fredagsträning!


Äntligen träning! Nu var det ett tag sedan jag var och tränade igen. Det där målet med att vara på gymmet minst en gång i veckan har inte riktigt funkat. Mycket vabb och så vidare som har ställt till det. Men så får det vara helt enkelt. Ingen idé att vara för arg på sig själv och tycka att man är dålig. Det blir när det blir. Men snygga och sköna träningsskor från Bagheera har jag i alla fall! Och ikväll väntar AW med närmsta kollegorna. Roligt roligt!

Bilden: iPhone 6s

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härligt :D snygga skor

Svar: Tack! Jag är mycket nöjd :D
Anna

2016-02-12 @ 08:39:55
http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Skönt att du lyckas få till det idag i alla fall! Hoppas det blev ett bra pass =)

Svar: Ja, det var riktigt skönt och jag känner att träningsvärken kommer smygande så det känns bra! :)
Tack!
Anna

2016-02-12 @ 15:13:42
http://matildaberlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: