Alla hjärtans dag


Igår blev det inget inlägg men här kommer några snabba mobilbilder från hjärtedagen igår. Jag har också tänkt göra ett inlägg av Happy Valentine's-korten jag skickade till närmsta familj. Det får komma senare som ett tips till nästa år.

I fredags hade de Alla hjärtans dag-pyssel på smarta barn som resulterade i den fina teckningen ovan. Jag tycker det är fantastiskt. Hade aldrig trott att jag skulle tycka om barn-konst så mycket som jag gör. Kan tänka mig att rama in var och varannan teckning som Oscar gör men det går ju inte. Då skulle vi knappt ha någon tom väggyta kvar. Haha.


Jag fick fina praliner från maken och sonen. Hur glad blev inte jag?! Jag själv hade inte orkat fixa något i år. Men det är lite så de senaste Alla hjärtans dagarna har varit hos oss. Något år har jag fixat till Johan och han inte till mig. Tycker det är helt okej faktiskt. Om några år när jag hoppas att det finns mer energi så kan jag tänka mig att ha det lite mer ordnat.


På kvällen hade vi två kompisfamiljer på middag som vi inte träffat sedan i höstas. Väldigt trevligt och lyckat! De tre små pojkarna lekte förvånansvärt bra med inte allt för mycket gråt och tandagnisslan. Vi bjöd på lasagne och kladdkaka som gick hem hos både stora och små. 

Postat av: bblaze

vad fint det är

Svar: Tack! :)
Anna

2016-02-15 @ 13:31:32
http://bblaze.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: