1 december

 
Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Tändsticksaskfodral HÄR / 2. Pepparkaksformar HÄR / 3. Julkulor HÄR / 4. Julgransdekorationer HÄR / 5. Ljusstake HÄR / 6. Ljusstake HÄR / 7. Krans HÄR / 8. Kalenderljus HÄR

Hej på er! Idag är det äntligen första december och vi får börja se julkalender och öppna luckor. Har ni fått lika mycket julkänslor som jag? De flög över mig helt plötsligt i förra veckan. Nu vill jag bara mysa runt hemma i huset, baka lussekatter, baka julgodis och lyssna på julmusik. Jag är som vanligt väldigt sugen på att shoppa och just nu står en ljusstake till köket högst upp på listan. Egentligen vill jag ha en ljusstake med sju ljus men annars föll jag pladask för den här ovan med marmor. Stjärnor till Oscars rum och vårt sovrum skulle också vara mysigt. 

Annars då? Jo, jag känner en förkylning smyga sig på. Jag har haft ont i halsen i dagarna två och idag gör sig också näsan påmind. Jag kanske får lyda mammas stående råd att köpa hem Kan Jang...

Postat av: Mamma

Det tycker jag du ska göra! Och glöm inte citron och ingefäravatten :)

2016-12-01 @ 18:59:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: