Vitsippor


Det växer vitsippor på vår tomt! Det har det såklart gjort tidigare år också men jag blev lite extra glad när jag såg dem igår.


Vad skönt att det har blivit lite varmare väder så de riktigt tjocka kläderna kan packas undan. Det är fortfarande lika mycket att klä på lilleman men det är åtminstone tunnare kläder som är lättare att leka i. Jag tvättade Oscars overall igår så den kommer packas undan i vakuum-påse med förhoppning att den någon gång ska komma till användning igen. Min egen vinterjacka ska slängas! Den har jag haft i 7-8 år nu och varit så grymt nöjd med. Just därför är den också så sliten att den inte går att rädda. 

Idag är det onsdag. Då kommer Oscars farmor över och är barnvakt några timmar. Det är föreläsning på Smarta barn om ADHD som jag och Johan ska lyssna på. En ung tjej och hennes mamma ska prata om hur det är att få en sån diagnos. Spännande!

Bilder: iPhone 6s

Postat av: Josefin -My Happy Days-

Så stor han blivit! Det går undan med de små, det är då man märker hur tiden skenar iväg. Fint med egna vitsippor, jag fick uppleva dem i skogen idag :)

Svar: Ja, visst går det så fort hela tiden? Galet egentligen. Hoppas du har en fin lördag :)
Kram
Anna

2016-04-21 @ 15:46:42
http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Elfina

Åh va vackert med vitsippor på tomten!!
Ja visst är det skönt att få hänga bort vinterkläder och nu ha skalkläder! Älskar våren

Svar: Ja, det känns lite lyxigt med vitsippor på tomten. Borde plocka in en liten bukett till bordet. Vår vår vår! :)
Anna

2016-04-23 @ 00:50:36
http://elfinas.blogg.se
Postat av: Elfina

Åh va vackert med vitsippor på tomten!!
Ja visst är det skönt att få hänga bort vinterkläder och nu ha skalkläder! Älskar våren

2016-04-23 @ 00:50:37
http://elfinas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: