Tårar för liten pojke


Jag såg den där bilden som jag helst inte ville se. Den där på lilla pojken vid strandkanten. Det är så fruktansvärt hemskt. Så lätt att se sin egen lilla son ligga där. Många tårar faller.

Jag fick tips att man kan swisha till Radiohjälpen 9019506 en valfri summa och skriva FLYKT som meddelande. Det finns många andra ställen att skänka pengar men det här kändes rätt för mig. Jag började med 100 kr men kom snabbt fram till att det är klart jag har råd med mer så det blev 400 till.

Postat av: Harriet

Ja det är så hemskt, vi ser samma bilder här i England. Jag tänker på mina fina barnbarn, går inte att greppa alla känslor.

2015-09-03 @ 21:28:34
Postat av: Johan

Jag satte in 500:- till Rädda barnen idag också, hemska bilder men man behöver bli påminnd om det hemska som pågår i vår närhet.

2015-09-03 @ 22:55:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: